sobota, 6 lipca 2013

SKOK w Wołominie jest bezpieczny dla Polaków

  Jak można w przyjazny sposób a do tego niedrogi zrobić spot reklamowy? Nie potrzeba wynajmować wielkiej agencji reklamowej, zatrudniać super speców od efektów specjalnych, wydawać milionów euro na zorganizowanie ekipy i latanie po całym świecie. Można przygotować jasny przekaz i osiągnąć pewnie ten sam efekt. SKOK Wołomin przygotował swój spot, który znalazłem na ich stronie, dla mnie zwykłego Kowalskiego, a dziś już raczej Smitha bardzo dobrze.

Dlaczego, ponieważ widać, że pieniądze są wydane z dbaniem o blisko 70 tysięcy właścicieli. Często to są ludzie niezamożni, ludzie których system banków komercyjnych pozbawił możliwości oszczędzania. A system SKOK w tym SKOK Wołomin pozwolił im nie tracić godności. Dlaczego, otóż Szanowny Czytelniku, nie każdy zarabia po kilka tysięcy złotych.

A w Systemie SKOK w w Moim (mimo, że nie mam w nim jeszcze konta) SKOKu Wołomin można mieć konto nawet przy wpływach 300 złotych. Na tym polega odpowiedzialność, na tym polega walka z wykluczeniem finansowym, jeśli osobom ubogim daje się prawo do korzystania z usług finansowych. Gdyby nie było SKOK-u w Wołominie czy innej Kasy to polski sektor finansowy byłby o wiele uboższy.

1 komentarz:

  1. Skok Wołomin to alternatywa dla często bezdusznych banków, gdzie traktują klienta bezosobowo.Nigdzie nie spotkałam się z takim indywidualnym podejściem do klienta jak w mojej placówce Skok Wołomin.

    OdpowiedzUsuń