środa, 31 grudnia 2014

SKOK Wołomin nauczył mnie oszczędzać

SKOK Wołomin: Każdy z nas ma plan, żeby oszczędzić. Na wakacje, na święta, dla siebie czy też dla rodziny. Ale ilu się to udaje? No właśnie. Zawsze znajdzie się coś, co jest pilniejsze na wydanie pieniędzy, które chcieliśmy oszczędzić. Błędne koło,
prawda? Nie jest łatwo, ale powiem, że można, wiem to. Pokazał mi to właśnie SKOK Wołomin. Nigdy nie byłem przekonany czy lokata, fundusz czy konto oszczędnościowe to dobry pomysł. Jaką tak naprawdę miałem gwarancje, że środki będą bezpieczne? SKOK Wołomin gwarantuje mi bezpieczeństwo, poprzez bankowy fundusz gwarancyjny, a sama oferta jest naprawdę ciekawa. Nie ma sensu pisać o konkretnych produktach, wystarczy pójść do SKOK Wołomin a sami się przekonacie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz